poniedziałek, 22 października 2007

PIERDU, PIERDU

Wpadła mi właśnie w rękę książka o feng shui. Okazało się, że niezwykle intuicyjnie urządziłam mieszkanie. Zaczęłam popadać w niepohamowaną dumę, jaka to debeściara ze mnie.
Pole uznania w kuchni! Pole związków w sypialni!
Remedium harmonizujące w postaci opuncji w czerwonej doniczce w polu twórczości!
Nawet papużka falista, jako wzmacniacz energetyczny, w polu autorytetów. Samiczka, gdyby się ktoś pytał.
Tylko pole kariery wyszło w sraczu...

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zawsze kibelek można przesunąć do kuchni :/

nie można...?

No to jeszcze można się ze mną zamienić, u mnie wszystko można zacząć meblować od początku :)

Anonimowy pisze...

O Boze ale ja jestem do tylu, jak wyglada opuncja??? I gdzie ma niby byc kibel...w kreatywnosci? To ja dziekuje za taka kreatywnosc do dupy :)A jak mozna sie dowiedziec jak sobie poukladac wszustko, masz jakas stronke? A tak w ogole to zagladam czesto pod link..Z Marsa i z Wenus...jak ci sie podoba ostatni wpis i co sadzisz o slowie bzykac sie?Dzis to sie naprawde ubawilam,a jak tam pan z drzewa...przyglada ci sie czy juz nie? Zaslyszane....3 z 10 Polakow jest nieszczesliwych...reszta przebywa w Anglii.

Anonimowy pisze...

Kiedyś sprawdzałam i wyszło mi że mam wszystko dokładnie odwrotnie ustawione. To by się zgadzało-ja intuicyjnie działam bez sensu, składu i ładu. Ale osttatnio remontowaliśmy i muszę znowu sprawdzić. Może tym razem jest lepiej, ale jak znam życie to ewnetualnie okaże się, że tylko wc mam jak najbardziej prawidłowo ustawione. :P Prado.

Fio pisze...

No to odpowiadam.

* Prado - przeczytaj tytuł posta, a potem zacznij się przejmować ;-)

* anonimowy z 22X
- ehh.. żeby była stronka, gdzie piszą jak sobie poukładac wszystko...
- nic nie sądzę o słowie "bzykać" i nie lubię gadania :P
- pan z drzewa przeminął z wiatrem
- kiedyś pewien Włoch pytał mnie, czy wiem jak wygląda opuncja...

* anonimowy z 22X - NIE! :P

Anonimowy pisze...

najwazniejsze, zeby spuszczac wode w kibelku przy zamknietej klapie... wtedy straty sa wg feng shui zdecydownie mniejsze ...