poniedziałek, 6 sierpnia 2007

Que hora son mi corazón. Post z podkładem muzycznym



Puściłam sobie muzyczkę i zalogowałam się na pulipt nawigacyjny.
¿Que hora son en Gibraltar ?
Miałam najszczersze chęci, aby wreszcie ustawić ten czas na blogu jak należy.
¿Que hora son allá en Fisterra ?
Znalazłam w ustawieniach "środkowoeuropejski" ale o dziwo, wybiegał parę godzin w przyszłość!
¿Que hora son hey ByebyeBom ?
Spośród wielu możliwości, które twórcy Bloggera z fantazją proponują użytkownikom, najbardziej spodobały mi się Pago Pago, Bużumbura i Raratonga.
¿Que hora son la vida entera ?
Zastanawiam sie gdzie to jest i po jakiemu się tam bloguje.
¿Que hora son en el Japón ?
Ostatecznie, ze względu na sentyment do kultowych spodni z młodości wybrałam Arizonę.

A Manu Chao zrobiłam w nagrodę nową okładkę :-]

2 komentarze:

Idyjotka pisze...

No śliczna :*

Ja też chcę nową okładkę (i się wzięła nadęła)



;)

Fio pisze...

Dziekuję :* (i się wzięła speszyła)

A po co Ci nowa okładka? Ta aktualna jest całkiem niezła :-D