niedziela, 9 grudnia 2007

EWOLUCJA

Na stoisku rybnym widziałam wczoraj karpie pływające w obfitej, białej pianie.
Zgłosiłam to zaraz obsłudze, bo żal mi się zrobiło biedaków, umierających w detergencie.
Byłam pewna, że jakiś sadysta wlał im do basenu szampon!
Pani ekspedientka ze stoickim spokojem wyjaśniła, że karpie się tak pienią gdy za bardzo szaleją i że im tak dobrze.

Pozazdrościłam.
Natychmiast kupiłam sobie nowy płyn do kąpieli zapominając, że w domu mam dwa.
Też zaszaleję i będzie mi dobrze. A co!

A teraz wlewam płyn do wanny i mi głupio.
Dałam się zmanipulować prymitywnym kręgowcom...

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

wiesz jaka jest podstawowa roznica?
karpie sie kapia grupowo a ty solo,
wiec pienic sie nie ma co i jak
Psycholog

Fio pisze...

No to tym bardziej mi głupio :>

Anonimowy pisze...

A skad ta pewnosc ,ze fio kapie sie solo?

Anonimowy pisze...

po pierwsze: sama sie przyznala :))
po drugie: intuicja psychologiczna mi to podpowiedziala oraz analiza tekstu oryginalnego ;>

Fio pisze...

Kurcze, nie podglądać mnie!

Anonimowy pisze...

nie musze :)) ja to po prostu wiem